Pages

میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

بدھ، 15 اکتوبر، 2014

ارے، رے بابا، نہ بابا

میں تجھ کو سیکھاہوں پیار.... ارے رے بابا نہ بابا
کوشش ہے میری بیکار ...... ارے رے بابا نہ بابا
میں ایک کلی پیاری سی۔۔۔ میں گلشن کی ہریالی
تو ایک ہرجاہی بھنورا۔۔۔ پھرتا ہے ڈالی ڈالی
تیری رگ رگ میں عیاری --- میں لڑکی بھولی بھالی
میرا لہجہ خوشبو جیسا
--- تیری بات بات میں گالی
میں ساحل تو مجدھار ....ارے رے بابا نہ بابا
میں تجھ کو سیکھاہوں پیار.... ارے رے بابا نہ بابا
تیری ہر نہ انصافی
--- رہتی میری نظر میں
ماتھے پہ شکن ہو تیرے
--- تو درد ہو میرے سر میں
بدلے ہیں کتنے ساتھ تو نے
--- اس ایک سارے سفر میں
تو گھومے دنیا بھر میں
--- میں قید رہوں تیرے گھر میں
دوہرا ہے تیرا کردار .... ارے رے بابا نہ بابا
میں تجھ کو سیکھاہوں پیار.... ارے رے بابا نہ بابا
کیا ساتھ ہے تیرا میرا
--- تو شام ہے میں ہوں سویرا
میں گھر پہ راستہ دیکھوں
--- تیرا بستی بستی ڈیرہ
تو اک فیراہی پنچھی
--- ہر شاخ پہ تیرا بسیرا
اور مجھ پر یہ پابندی
--- میں نام جپوں بس تیرا
تو چاہے بیویاں چار ...ارے رے بابا نہ بابا
میں تجھ کو سیکھاہوں پیار.... ارے رے بابا نہ بابا
تو ایک شکاری چیتا
--- میں سیدھی سچی گاہے
تو عیب کرے دنیا کے
--- اور مجھ کو عیب لگاہے
میرے پاؤں میں ہے جو گنگرو
--- تو نے ہی مجھے پہناہے
وعدوں سے مجھے بہلاہے
--- تو جوٹھی قسمیں کھاھے
اک دن میں سو سو بار ...ارے رے بابا نہ بابا
میں تجھ کو سیکھاہوں پیار.... ارے رے بابا نہ بابا

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ آپ اِسے کہیں بھی کاپی اور پیسٹ کر سکتے ہیں ۔ ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔