Pages

میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

بدھ، 1 دسمبر، 2021

طلاق ۔ اللہ کے حکم کے مطابق

طلاق کیا ہے ؟
(مرد و عورت کے جسمانی تعلقات کا یکسر خاتمہ)

شوہر اور بیوی سے علیحدگی کے لئے اللہ کے احکامات ۔
 
٭یہ احکامات ، نکاح کرانے والے اور نکاح کے گواہوں کے لئے ہیں ۔ جو طلاق کا فیصلہ کریں گے، کیوں کہ حُدُودَ اللَّهِ (1) نکاح کروانے والوں۔ (2) طلاق دلوانے والوں (3) شوہر و بیوی پر عائد ہوتی ہے ۔ :

1- اللَّهَ کے احکامات انسانوں کے لئے کہ وہ کسی پر
تَبَرُّ کرتے وقتاللَّهَ  کو اپنے أَيْمَانِ کے لئے نہ شامل کریں ۔ اور اگر وہ اللَّغْوِ کے ساتھتَبَرُّکرتے ہیں تو اُن کی پکڑ نہیں ہوگی ۔ لیکن جب وہ اِس پر قُلُوبُ کے ساتھ اپنے تَبَرُّ پر قائم رہتے ہیں تو اُن کی پکڑ ہوگی ۔

وَلَا تَجْعَلُوا اللَّهَ عُرْضَةً لِّأَيْمَانِكُمْ أَن تَبَرُّوا وَتَتَّقُوا وَتُصْلِحُوا بَيْنَ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ۔
لَّا يُؤَاخِذُكُمُ اللَّهُ بِاللَّغْوِ فِي أَيْمَانِكُمْ وَلَٰكِن يُؤَاخِذُكُم بِمَا كَسَبَتْ قُلُوبُكُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ حَلِيمٌ ۔


2۔ یہ
اللَّغْوِ کے ساتھتَبَرُّ ، اپنی نِّسَاءِ کے لئے ہو تو ، وہ أْلُونَ میں مبتلا ہو جاتے ہیں ، اُن کے لئے اِس  أْلُونَ سے پر رَبَّصْ رہنے کے لئے أَرْبَعَةِ أَشْهُرٍ مدت ہے، اور وہ   فَاءُ(ف ي أ ) کریں ۔ تو اُن کے أْلُونَ  پر  رَبَّصْ  رہنے کے لئے اگلی کاروائی ہو گی ۔

لِّلَّذِينَ يُؤْلُونَ مِن نِّسَائِهِمْ تَرَبُّصُ أَرْبَعَةِ أَشْهُرٍ ۖ فَإِن فَاءُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ۔

3- اب شوہر کو عزم الطلاق کرنا ہوگا ۔

وَإِنْ عَزَمُوا الطَّلَاقَ فَإِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ۔

4- مرد کے عزم الطلاق سے بیوی خود کو
ثَلَاثَةَ قُرُوءٍ کے لئے (کسی دوسرے مرد سے ہم بستری کرنے کے لئے ) رَبَّصْ کریں گی ۔( ورنہ یہ عورت کے لئے زنا میں شمار ہوگا ) ۔ لیکن شوہر   اپنے عزم الطلاق کو  ثَلَاثَةَ قُرُوءٍسے پہلے رَدِّ کر سکتا ہے ۔ اگر وہ ا پنےاللَّغْوِکے ساتھ تَبَرُّ پر  صْلَاحًا کا ارادہ رکھتا ہے ۔

وَالْمُطَلَّقَاتُ يَتَرَبَّصْنَ بِأَنفُسِهِنَّ ثَلَاثَةَ قُرُوءٍ ۚ وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَن يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ إِن كُنَّ يُؤْمِنَّ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۚ وَبُعُولَتُهُنَّ أَحَقُّ بِرَدِّهِنَّ فِي ذَٰلِكَ إِنْ أَرَادُوا إِصْلَاحًا ۚ وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِي عَلَيْهِنَّ بِالْمَعْرُوفِ ۚ وَلِلرِّجَالِ عَلَيْهِنَّ دَرَجَةٌ ۗ وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ‎۔

5- الطلاق دو بار (تین بار نہیں) ، جو تیسری طلاق کا فہم رکھتے ہیں وہ اللہ کی آیات سے الحاد کرتے ہیں ۔
جو حرامی مرد (حرام کھانے والا) ۔ اگر عورت کا مہر غضب کرکے اُسے طلاق دے دے ۔ یا طلاقِ فدیہ (عورت اُس کی دی گئی تمام جائداد ، مال و دولت یا مہر واپس کرے) لے ۔

الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ ۖ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ۗ وَلَا يَحِلُّ لَكُمْ أَن تَأْخُذُوا مِمَّا آتَيْتُمُوهُنَّ شَيْئًا إِلَّا أَن يَخَافَا أَلَّا يُقِيمَا حُدُودَ اللَّهِ ۖ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا يُقِيمَا حُدُودَ اللَّهِ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا فِيمَا افْتَدَتْ بِهِ ۗ تِلْكَ حُدُودُ اللَّهِ فَلَا تَعْتَدُوهَا ۚ وَمَن يَتَعَدَّ حُدُودَ اللَّهِ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ
  ‎۔
6۔ تو ایسی عورت کو لازماً ، اِس مرد سے شادی کرنا اُس وقت حلال نہیں جب تک وہ دوسرے مرد سے شادی نہ کرے اور وہ اُسے ، عزمِ طلاق کے بعد اللَّهَ کے حکم کے مطابق طلاق دے ۔
فَإِن طَلَّقَهَا فَلَا تَحِلُّ لَهُ مِن بَعْدُ حَتَّىٰ تَنكِحَ زَوْجًا غَيْرَهُ ۗ فَإِن طَلَّقَهَا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَن يَتَرَاجَعَا إِن ظَنَّا أَن يُقِيمَا حُدُودَ اللَّهِ ۗ وَتِلْكَ حُدُودُ اللَّهِ يُبَيِّنُهَا لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ ۔

7۔ طلاق دلوانے والوں کے لئے
اللَّهَکے احکامات :

وَإِذَا طَلَّقْتُمُ النِّسَاءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَأَمْسِكُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ أَوْ سَرِّحُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ ۚ وَلَا تُمْسِكُوهُنَّ ضِرَارًا لِّتَعْتَدُوا ۚ وَمَن يَفْعَلْ ذَٰلِكَ فَقَدْ ظَلَمَ نَفْسَهُ ۚ وَلَا تَتَّخِذُوا آيَاتِ اللَّهِ هُزُوًا ۚ وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَمَا أَنزَلَ عَلَيْكُم مِّنَ الْكِتَابِ وَالْحِكْمَةِ يَعِظُكُم بِهِ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ ‎۔

وَإِذَا طَلَّقْتُمُ النِّسَاءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلَا تَعْضُلُوهُنَّ أَن يَنكِحْنَ أَزْوَاجَهُنَّ إِذَا تَرَاضَوْا بَيْنَهُم بِالْمَعْرُوفِ ۗ ذَٰلِكَ يُوعَظُ بِهِ مَن كَانَ مِنكُمْ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۗ ذَٰلِكُمْ أَزْكَىٰ لَكُمْ وَأَطْهَرُ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ۔ (البقرہ 224 تا )234
 ٭٭٭٭٭٭٭٭ 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ آپ اِسے کہیں بھی کاپی اور پیسٹ کر سکتے ہیں ۔ ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔