میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

ہفتہ، 19 ستمبر، 2020

ذہنی سکون کے لئے آسان مراقبہ

ایک انسان کے لئے موجودہ شور وغوغا کی زندگی میں ذہنی سکون سب سے اہم ہے - 

مراقبہ -روشنی کا سفر ، اسی سلسلے کی ایک کڑی ہے ۔

 بہت سے احباب نے پوچھا ،، ہم ، آسان  مراقبہ کرنا چاہتے ہیں روشنی کا مراقبہ ہمارے لئے مشکل ہے کیوں کہ ہم دوسرے مرحلے تک بھی نہیں پہنچ پاتے ۔

کیا کوئی ایسا طریقہ ہے کہ جس سے ہم ذہن کا سکون حاصل کر سکیں ؟

  جی کیوں نہیں ؟ 
آئیں ہم آپ کو سب سے آسان مراقبہ سکھاتے ہیں ۔   

 ٭٭٭٭

اِس مراقبے میں آپ خود اپنے ٹیچر ہیں ۔ لیکن اِس کی ٹیکنیک آپ کو سمجھنا ہوگی -
جس میں سب سے اہم آپ کے دماغ کی لہروں کی توانائی  کے اتار چڑھاؤ کو اِس چارٹ کی مدد سے سمجھنا ہو گا ۔

شور اور غوغا کی دنیا  میں کسی بھی پوزیشن میں  بیٹھ کر  ، بالکل  پرسکون  رہ کر ،پورے جسم کوڈ ھیلا چھوڑ دیں-
   پہلے دو منٹ  ، اپنی سانسوں کو ایک ردھم میں لائیں، جس رفتار سے سانس لیں اسی رفتار سے نکالیں -

 دو منٹ کا یہ دورانیہ آپ بے شک  اپنی گھڑی سے دیکھیں  اور سانسوں کے اندر لینے اور باہر نکالنے  کو ریگولیٹ کریں ، ٹھیک دو منٹ، آرام سے اپنی آنکھیں موند لیں  اور    ۔۔۔

  ارتکاز (Attenuation) کے عمل کے لئے مشق :

   اُس کے بعد اپنے سانس کے ردھم کے ساتھ سانس باہر نکالتے وقت، اب اگلے دو منٹ یہ   لفظ ،  نیر   دماغ میں  اِس طرح کہیں-

ررر ن ی ی ی ی   ر 
اور   کئی بار دھرائیں۔

ن ی ی ی ی  ر  ررر- ن ی ی ی ی  رررر   -ن ی ی ی ی  رررر -ن ی ی ی ی  رررر - 

  ذہن میں تصّور کریں کہ یہ لفظ ادا کرتے وقت آپ کا ذہن تمام دنیاوی خیالات سے خالی ہو رہا ہے ۔ 

اور باہر کی تمام آوازیں آپ کے کان میں آنا بند ہورہی ہیں ، یہاں تک کہ آپ کے جسم پر محسوس ہونے والی ہوا کی سرسراہٹ بھی ختم ہو رہی ہے ۔ اچھا یہ آپ نے محسوس نہیں کرنا  سوچنا نہیں ۔ 

یاد رہے کہ اِس مراقبے میں سوچ کا کوئی دخل نہیں ۔ 

جسے ہم کچی نیند یا غنودگی کہتے ہیں وہ مراقبے کی سٹیج ہے ۔

لہذا ، آپ کے دماغ  کی لہریں  4 ہرٹز سے نیچے نہ جائیں ورنہ آ پ کو  کچی نیند  سے گہری نیندآجائے گی - 

 20 منٹ کا مراقبہ شروع کرنے سے پہلے ۔خود کو یہ ہدایت دیں :

٭- میرا یہ عمل 20 منٹ کا ہے ۔ٹھیک 20 منٹ بعد میری آنکھ خود بخود کھل جائے گی ۔

 شروع میں  20 منٹ میں کئی دفعہ ، مخُتلف وقفوں سے آپ  مراقبے میں جائیں گے اور واپس آجائیں گے، خیالات آپ کو لازماً تنگ کریں گے، مگر  پریکٹس کے ساتھ یہ ختم ہو جائیں گے۔لیکن گھبرائے مت آپ کو اوپر دئیے ہوئی ہدایات یاد کرنا ہوں گی، آہستہ آہستہ آپ کا یہ دورانیہ بڑھتا جائے گا اور بالآخر آپ 20منٹ تک  مراقبے میں رہیں گے-بستر پر لیٹ کر یہ عمل نہ کریں -

 ٭٭٭٭٭٭٭

   زندگی کا فن- سائنسی حقیقت 

  روشنی کے سفر میں داخل ہونے کا پہلا  مرحلہ - 



کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ آپ اِسے کہیں بھی کاپی اور پیسٹ کر سکتے ہیں ۔ ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔