اُفق کے پار بسنے والے ، نیک دل دوستو۔
مجھے کئی دوستوں نے کہا کہ آپ نے بہت حساس ٹاپک چھیڑا ہے ۔ لیکن اِس کا حتمی حل کیا ہے ؟؟
کیوں کہ ، احسن الخالقین کا دعویٰ ہے کہ ۔
ٹرانس جینڈر (مذکر و مؤنث ، جسد خوار) کو آپ انسانوں کی فہرست سے نہیں نکال سکتے ۔کیوں کہ یہ بھی ماءٍ دافق سے تخلیق ہوئے ہیں ۔
جو صُلب اور ترائب کے درمیان سے اخراج ہوتے رہیں گے ۔
اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ صُلب (منی) اور ترائب ( بیضہ) میں سے کس کا قصور ہے کہ وہ مکمل انسان ، احسن الخالقین سے پروگرام کے مطابق خراج نہ کرے ؟؟
اور سقیم انسان (بیماریوں کے حامل) یا ٹرانس جینڈر ( جسد خوار) اخراج ہوں!۔
تو پھر ربّ العالمین کا یہ دعویٰ کیا غلط ہے ؟؟
کیا ، آپ کے مطابق بھی، سقیم (مذکر و مؤنث، بیماریوں کے حامل) انسان تو دور کی بات ، ٹرانس جینڈر (مذکر و مؤنث) کو کسی بھی صورت میں احسن تقویم نہیں کہا جاسکتا ۔
٭٭٭٭٭٭٭٭٭
اُفق کے پار بسنے والے ، نیک دل دوستو۔
جیسا کہ بوڑھے کا فہم ہے کہ القرآن ، کتاب اللہ کا انڈیکس ہے جس میں محکمات ہیں، جو ام الکتاب ہیں ، اِس انڈیکس سے ہم ام الکتاب میں جاتے ہیں جو کتاب اللہ ہے ۔ او ر ڈے ون سے موجود ہے ، جس میں رب العالمین کی پوری پلاننگ ہے ۔
ہم دنیا کے کثیر مسلمان ، رحمت للعالمین کے دھانِ مبارک سے تلاوت ہونے والےبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ سے مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ عربی کے الفاظ کو سرسری لیتے ہیں ۔اُن کی کتاب اللہ سے ترتیل نہیں کرتے ۔کیوں ؟؟
رحمت للعالمین نے اپنی تلاوت میں، آفاقی سچ بتایا۔
حَسَنَةٍ میں سے أَصَابَ ، اللہ کی طرف سے اور سَيِّئَةٍ میں سے أَصَابَ تیرے نَّفْسِ میں سے ، گویا رحمت للعالمین کو استثنا نہیں ، انسانوں کے لئے ، رسالت کسی بھی صورت میں استثناء لئے ہوئے نہیں ھوگی۔لہذا انسانوں کو یہ بات بالکل اپنے دماغ سے کھرچ دینا ہوگی ۔ کہ کسی بھی دعا ، چلّے یا قربانی ،سے ربّ العالمین ، مخصوص طبقے کے لئے عاجز ہو کر معجزہ کردے ۔کیوں کہ ۔ ،
مہاجرزادہ نے اِنہیں آفاقی اصولوں کو مدنظر رکھتے ہوئے ، کتاب اللہ کی مدد سے لکھی جانے والی اِن کتابوں اور ہمدرد گوگل سے استنباط کیا ۔جو اِس پکچر پوسٹ میں مدلل واضح کیا ہے کہ جس میں ٹرانس جینڈر کی شکل میں ماں پر لگائی جانے والی تہمت۔ باپ کر کرنی کا پھل ہے کیوں کہ ، وہ حرامزدگیوں میں اپنامَّاءٍ دَافِقٍ اتنا کمزور کر لیتا ہے کہ ، ترائب مجبور ہو کر اُسے قبول کر لیتی ہے کیوں کہ وہ بے چاری اُسے وصول کرنے پر پابند ہے ۔
٭٭٭٭٭٭٭
سقیم اصلاب کے لئے پڑھیں:۔
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں